mandag den 1. juni 2015

Cupcake-dyst til Karens polterabend

I lørdags havde jeg fornøjelsen af at være sammen med Karen, og hendes 11 medfølgende poltenabend-piger. Karen skal giftes til august, og i den forbindelse havde Karens søster, Johanne, kontaktet mig, og spurgt om jeg havde lyst til at lege med kager, sammen med de 12 herlige damer.
Det ville jeg naturligvis gerne.

Jeg havde planlagt en cupcake-dyst for dem, som i store træk mindede lidt om konceptet "Den store bagedyst" fra DR1. Her var de bare inddelt på hold, og havde 60 minutter til at fremstille 12 cupcakes (med pynt og det hele), og præsentere dem på dommerbordet.  Efterfølgende blev kagerne bedømt - og der blev uddelt priser for bedste smag, største kreativitet, bedste samarbejde og bedste teknik.

Efter sigende havde damerne det sjovt - og det havde jeg også.
Jeg håber, at du får det smukkeste bryllup til august, Karen - og at der bliver masser af kage!

Karens Polterabend - den 30. maj 2015 - Cupcake-dyst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar