søndag den 15. juni 2014

Den hemmelige opskrift

Jeg deler glad og gerne mine opskrifter, men der er een opskrift, som bare er top-hemmelig.
Det er opskriften på mine lakrids cupcakes. En opskrift som jeg selv har udviklet, og hvor jeg bruger Bülows lakrids-produkter i både dej og frosting.
Jeg drømmer om at sende den til Lakridskongen Johan Bülow, og måske er jeg heldig at få den med i hans næste lakrids-opskrift-bog?! (og det er derfor, at den er hemmelig lidt endnu).

Min kæreste, Jesper, er ikke så vild med lakrids i mad og kager, men disse kager har alligevel overrumplet ham. Han siger, at alle de smage lakrids kan have, de eksploderer på en gang i munden på een, når man spiser en af disse kager. Det tager jeg som STOR ros :)

Og selvom opskriften er hemmelig, så kan I godt få et billede.

Lakrids cupcakes med lakridsfrosting

Ingen kommentarer:

Send en kommentar