tirsdag den 30. december 2014

Godt nytår

På denne næstsidste aften i 2014, er det på sin plads at udsende massevis af søde ønsker, om et fantastisk nytår, til alle bloggens læsere.

2014 blev året, hvor "Frk. Fuglesangs Søde Blog" så dagens lys - og jeg lover, at bloggen vil byde på mange nye og spændende opskrifter i det nye år, som meget snart tager sin begyndelse.
Jeg håber, at I fortsat har lyst til at følge med og flittigt vil lade jer inspirere af mine kage-tosserier. Samtidig vil jeg gerne benytte lejligheden til at takke for den flotte modtagelse af bloggen, samt alle de rosende og søde ord jeg har fået med på vejen. Det er overvældende og dejligt!

Nu vil jeg give mig i kast med kransekagen til i morgen aften - og ønske GODT NYTÅR til jer alle derude.

De bedste hilsener fra Frk. Fuglesang

Nytårs-kransekage

Hvis du skulle have lyst til at bage nytårs-kransekagen selv, så kan jeg anbefale Mette Blomsterbergs opskrift på kransekagetoppe. Dejen kan også bruges, hvis man ønsker små stykker af kransekage.
Opskriften findes her: http://www.dr.dk/Mad/opskrifter/Det_soede_liv/alle-opskrifter-fra-det-sode-liv.htm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar